dijous, 1 d’octubre del 2009

Creixent amb les TIC

El primer ordinador que recordo haver remenat és el de casa, però és clar, estava parat! Devia tenir entre 3 i 5 anys i per cosa de l'edat el meu pare no mel deixava tocar quan estava encès. Després de tenir ja tot el teclat dominat, recordo que un dia a casa els meus avis, on el meu padrí encara estava solter i vivia amb els pares, ell em va deixar. N'estava molt de mi i em deixava fer el que volgués. Va ser allà on em van ensenyar a jugar amb l'ordinador, amb els típics jocs de matar aliens i molts d'altres. Després d'això, quan el meu pare es va adonar que no era cap perill ja van arribar els jocs a casa.

A l'escola si que hi anàvem a l'aula d'informàtica, però no puc dir que hi aprofitéssim massa el temps. Cada un feia el que volia, i era un descontrol. Quan la professora aconseguia un mínim d'ordre treballàvem una estona practicant amb el paint...Qui no ha fet els típics ossets a base de rodones de colors amb el paint?

Més endavant apreníem a partir de la xarxa fent sopes de lletres, exercici de càlcul, etc. I ja de més grans per a la pràctica de treballs, ens ajudàvem amb el Word, l'Excel...

Les hores d’informàtica a l'institut ja eren una cosa mes seria, ja que hauríem de presentar el que fèiem durant la classe, o fer un possible examen d’estadística per exemple.

Penso també que tot i que a l'escola hàgim gaudit d’aules d'informàtica, el que jo sé és a partir de les hores a casa remenant programes, navegant per Internet... Qui t'ensenya a descargar-te un programa? Jo penso que cada un de nosaltres, tot el que sabem és gràcies a nosaltres i la tafaneria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada