diumenge, 18 d’octubre del 2009

hores de seminari amb l'Imma

La nit del diumenge, hores de pensament i meditacions, on et ve a la ment tot el que has de fer , o que hauràs de fer l'endemà al matí perquè no ho has fet en tot el cap de setmana. Tinc l'Imma al cap, ja que al seminari ens recorda les poques entrades que em fet al blog. Tirant dies enrere puc recordar que a la primera classe de seminari ens vam presentar tot dient d'on veníem,quants anys teníem i com havíem arribat fins a Blanquerna. Un dels companys va mostrar-se interessat en saber l'estat civil de cada un, i vam afegir-ho a la presentació. Cada dia de seminari gaudim d'una lectura individual, va començar l'Amanda, seguida de la Noa i en tercer lloc en Guillem. La resta de companys ens dediquem a trobar pegues a la lectura del company o a felicitar-lo. Treballem també en petits grups on hem de cercar les notícies més destacades de la setmana per a comentar-les després a classe. L'última classe de seminari que recordo vam estar parlant sobre records de l'antiga escola on anàvem a cursar la primària. Parlarem també dels carnavals, les hores al menjador, les festes de l'escola, la relació família-escola, entre molts d'altres.

1 comentari:

  1. M’oblidava d’una hora de seminari en la qual cadascú de nosaltres vam portar un objecte valuós en el que ens hi poguéssim identificar. Hi havia gent que es veia que s’ho havia preparat bastant, d’altres van improvisar. Aquesta activitat la vaig trobar molt entretinguda i alhora interessant, perquè vaig veure que hi ha objectes que jo no els trobo valuosos i altres persones en canvi els valoren moltíssim.

    ResponElimina