dilluns, 2 de novembre del 2009

Qui ets tu?

A la classe de COED l'Imma ens va demanar que a partir d'una fotografia capturéssim una part d'algun company o companya de la classe i que aquesta mostrés les seves característiques diferencials, ja siguin físiques o psicològiques/emocionals. 
Vaig escollir a la Judit ja que  em moc amb ella per tota la facultat i tot el dia la tinc al abast. La fotografia és de la Judit també perquè és una de les persones que conec més de la classe i li tinc molta confiança,  l'aprecio molt, la veig molt bona noia ja que és molt simpàtica, amb mi a sigut molt oberta i congeniem bastant. 
Perquè la mà? Li he fet la foto a la mà mentre escribía  ja que en quest precís moment es podien apreciar totes les característiques que volia destacar.
Podem veure un gran anell negre, que ressalta bastant, la Judit és una noia d'anells, li encanten i m'he fixat que intenta dur-ne un de diferent cada dia i a conjunt  segons amb el que porti de vestir. També vull mostrar la seva actitut alegre i divertida, ja que podem veure tot de dibuixets i figuretes  al marge superior del full. Això és tot, un petit comentari del que vam estar fent a classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada