dilluns, 2 de novembre del 2009

Sessió 5 de GITIC CMaptools





En  la sessió 5 de GITIC en Xavi ens va explicar:

  • Hiper text,  Un text més complert que un text normal. Un text  on hi ha enllaços cap a altres textos,  vaig llegint, em trobo un enllaç i tinc dos opcions clicar o seguir el text, seguir l’enllaç, em portarà a  seguir un altre text en una altra pagina. Si els enllaços em porten on altres  recursos informatius es dirà hipermèdia.
  • Multimèdia, doncs  ens permet tenir conjuntament  en un mateix suport a pc, diversos documents  i /o mitjans, si tenim un text en forma de multimèdia parlarem de hipermèdia.

Vam utilitzar un programa informàtic anomenat diu CMaptools, que consta de muntar mapes conceptuals per poder expressar gràficament les relacions amb diferents objectes, idees , conceptes...mètodes per a treballar l'ajut del pensament.

Practicàvem amb el programa per parelles, creant un mapa conceptual sobre un tema lliure,vaig anar amb la Judit Terradellas i vam decidir fer-lo sobre les tribus urbanes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada