dimarts, 29 de desembre del 2009

autoavaluació de la recitació del "pa amb tomàquet"


Avaluació recitació
Alumne:  Georgina Cejudo Abril

Alguns aspectes a tenir en compte per poder fer l’autoavaluació de la recitació:
Elecció del text
Vaig triar el poema de Pa amb tomàquet de Miquel Martí Pol ja que escollir un poema sabia que era fàcil memoritzar-lo, però em vaig adonar que era difícil recitar-lo degut als nervis, et pots quedar en blanc i al ser un poema no pots improvisar, com em va passar a mi.
Expressió oral
Vaig fer moltes pauses, tot i que em sabia perfectament el poema em vaig quedar en blanc varies vegades,
Mirada
Vaig dirigir la mirada a la classe en global,  per  la poca estona de recitació em va donar de molt  per dirigir-me a moltes cares.

Veu
EL to de veu crec que va ser l’adequat

Postura

Incorrecta ja que em vaig repenjar a la taula
Gesticulació
Moviments constants amb el full que duia  ales mans, degut als nervis.
Control dels nervis
Descontrol dels nervis, van poder amb la meva recitació


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada