Entrada al blog d'una classe de COED, que els apunts de la qual entren a l'examen i per això us els explico aquí.
Model teòric de Linda Flower i John R. Hayes,1981
Model teòric de Linda Flower i John R. Hayes,1981
El 1996 Hayes va fer una actualització i va incorporar un component actitudinal que inclou actituds i emocions entre d’altres aportacions més rellevants.
1. Situació de comunicació: conté tots els elements que son externs a l’escriptor
Problema retòric: conjunt de circumstàncies que fan que una persona es decideixi a escriure ex: una multa, un poema, la llista de la compra, etc.
2. Memòria a llarg termini: inclou tots els coneixements de diferents tipus que l’escriptor té enregistrats/ emmagatzemats al cervell i sobre el contingut temàtic i audiència.
3. Control: mecanisme que s’encarrega de regular en quin moment actua cadascú d’aquests tres subprocessos.
Seguint aquest mètode i un cop aplicats els passos el text anirà prenent forma.
Seguint aquest mètode i un cop aplicats els passos el text anirà prenent forma.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada