dimarts, 29 de desembre del 2009

refelxió del seminari



El seminari de l'Imma   a diferència dels altres seminaris era el seminari dels treballadors,  mentre uns feien nadales, xerrades, els altres entregaven pàgines i pàgines d'elaborats treballs.

Tot i ser el seminari dels "currantes" m'ho he passat molt bé amb els companys d'aquest seminari i crec que tots, inclosa l'Imma trobarem a faltar aquestes hores al seminari.

Hi havia dies que pode per l'hora que era se't feia llarg, ja que plegavem molt tard, però tot i així no em vaig deixar  pèrdre cap classe de seminari.

Hem compartit molts moments d'emocions i rialles, molt repetides a les lectures en veu alta, en instants que ara no em posaré a esmentar, etc.

Doncs això, deixo dit que m'ha agradat molt compartir l'estona de setminari amb qui l'he compartida i és una llàstima que ens barregin però s'ha d'experimentar de tot una mica. I aquí s'acaben els entrades al blog d'aquest seminari, bon any a tots i a totes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada