dijous, 24 de desembre del 2009

La Judit, una noia amb raons per descriure-la

Jo vaig escollir descriure a la Judit ja que  en aquell moment era i és ara la persona més pròxima a mi del grup classe.  Un persona oberta, ja que menys oberta que jo ,perquè amb interès i simpatia em vaig dirigir cap a ella al primer cop d’ull en veure-la. És una persona que es fa estimar ja que està disposada a ajudar-te en qualsevol moment i si estàs trista sabrà com animar-te.
 Alta i prima, i sempre amb una rialla a la cara. Els seus ulls negres com el carbó a vegades amagats sota unes ulleres i d’altres vegades  no.
El cabells rinxolats com una escarola aquells dies que per raons desconegudes no ha tingut temps d’allisar-se’ls amb la seva amiga la planxa.
Rinxolats o llisos aniran sempre acompanyats d’unes orelles amb unes grans i divertides arracades conjuntades si pot ser amb collarets o anells que tampoc hi faltaran mai.
Entre la multitud del dia a  dia la podrem veure amb els seus texans, poques vegades els seus preferits, i amb alguna samarreta amb un toc sempre d’originalitat.

1 comentari:

  1. Ets un solet en aquests dies de tan fred!!!

    un petonet nadalenc!!!

    BON ANY NOOOUu!!xD

    ResponElimina